Зношення сторін паса:

-велика різниця шківів паралельно осі.

Передчасне зношення паса:

-надмірна тяга (Використовуйте  рекомендовані виробником паси.);
-низьке натягнення паса;
-часті перевантаження передачі;
-занадто мало тягових пасів;
-відсутність паралельності в осі приводного паса;
-мінімальний діаметр шківа перевищено.

Ребристі боки по всій довжині паса:

-тертя паса з одного боку шківа;
-зношення робочої поверхні шківів.

Поперечний розрив паса :

-недостатня температура;
-високе ковзання;
-хімічний вплив;
-високе натягнення паса.

Розрив оболонки паса:

-вплив пилу;
-високі температури;
-вплив хімічних речовин.

Сильна вібрація:

-вал вище, ніж рекомендується;
-високе навантаження;
-низьке натягнення паса;
-незбалансованість  шківів.

Скручування пасів:

-надмірна вібрація;
-занадто мале натягнення паса;
-попадання  чужорідного предмета;
-надмірна тяга.

Нерівномірне розтягування паса:

-неправильно встановлені ребра шківів;
-не всі паси були замінені на нові;
-вибір пасів різних постачальників.

Зниження обертання шківа:

-перевірити швидкість  шківа(оборотів в хвилину);
-низька напруга.

Різне натягнення одного або декількох пасів:

-паси з різним маркуванням;
-різний діаметр шківів;
-паси різних виробників;
-не всі паси були замінені на нові