Зношення сторін паса:
-велика різниця шківів паралельно осі.
Передчасне зношення паса:
-надмірна тяга (Використовуйте рекомендовані виробником паси.);
-низьке натягнення паса;
-часті перевантаження передачі;
-занадто мало тягових пасів;
-відсутність паралельності в осі приводного паса;
-мінімальний діаметр шківа перевищено.
Ребристі боки по всій довжині паса:
-тертя паса з одного боку шківа;
-зношення робочої поверхні шківів.
Поперечний розрив паса :
-недостатня температура;
-високе ковзання;
-хімічний вплив;
-високе натягнення паса.
Розрив оболонки паса:
-вплив пилу;
-високі температури;
-вплив хімічних речовин.
Сильна вібрація:
-вал вище, ніж рекомендується;
-високе навантаження;
-низьке натягнення паса;
-незбалансованість шківів.
Скручування пасів:
-надмірна вібрація;
-занадто мале натягнення паса;
-попадання чужорідного предмета;
-надмірна тяга.
Нерівномірне розтягування паса:
-неправильно встановлені ребра шківів;
-не всі паси були замінені на нові;
-вибір пасів різних постачальників.
Зниження обертання шківа:
-перевірити швидкість шківа(оборотів в хвилину);
-низька напруга.
Різне натягнення одного або декількох пасів:
-паси з різним маркуванням;
-різний діаметр шківів;
-паси різних виробників;
-не всі паси були замінені на нові