Після монтажу коробки передач і натяжки паса регулювальний пас приводу практично не вимагає технічного обслуговування. Для забезпечення задовільної і надійної роботи трансмісії і довгих років служби пасів, дотримуйтесь інструкції:

Конструкція редуктора має включати в себе можливість зміни відстані між шківами в пасі, а потім розтягуючи його для отримання необхідного ковзання (до 1,5% чистої можливості загальнодопустимого розширення пояса під час роботи, і 1% чистого допуску на довжину пояса) шківа, що має бути зроблено відповідно до розмірів і рекомендації.

Канавки шківів повинні бути чистими, непошкодженими і змащені речовиною для запобігання корозії. Пояс повинен бути ретельно розташований в пазах так, щоб вся бокова поверхня вступала в контакт зі стінками паза. Вчасна заміна пошкоджених пасів, щоб запобігти несподіваним аваріям. Ви не повинні використовувати будь-які речовини, які підвищують зчеплення паса з колесом.

Після ретельної установки пасів в пази повинен бути скоректований попередній натяг.

Досвід показує, що після першої години роботи при повному навантаженні, пояс розтягується приблизно на 70% від загального допуску, що становить 1,5% від довжини пояса. Натяг паса при нормальних умовах експлуатації повинен періодично переглядатись й коригуватись.

У разі забруднення клинових пасів необхідно провести очистку сумішшю гліцерину (1:10), не використовуйте інших хімічних речовин. Для очищення пасів не використовуйте гострі предмети, такі як щітки, наждачний папір  для запобігання механічних ушкоджень поверхні паса.